Algemene voorwaarden
Algemene Voorwaarden - Schoonheidssalon Zenskin
1. Algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Schoonheidssalon Zenskin en de cliënt, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
2. Inspanningen Schoonheidssalon
Zenskin voert behandelingen uit naar beste inzicht en volgens goed vakmanschap. Eventuele wijzigingen in de behandeling en de financiële gevolgen hiervan worden waar mogelijk vooraf met de cliënt besproken.
3. Afspraken
Verhindering dient zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 24 uur voor de afspraak, doorgegeven te worden. Bij te late annulering kan het volledige honorarium in rekening worden gebracht. Bij meer dan 5 minuten te laat kan de behandeltijd worden ingekort; bij meer dan 15 minuten te laat kan de afspraak worden geannuleerd en alsnog volledig worden berekend. Annuleren kan telefonisch of via WhatsApp. Uitzonderingen gelden voor urgente verhinderingen.
4. Betaling
Prijzen van behandelingen en producten zijn inclusief BTW en worden vermeld op de website en mondeling in de salon. Betaling vindt direct na de behandeling plaats, contant of per pin.
5. Persoonsgegevens & Privacy
De cliënt verstrekt vooraf alle relevante gegevens. Deze worden vertrouwelijk behandeld volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Zenskin zal de gegevens niet zonder schriftelijke toestemming aan derden verstrekken.
6. Geheimhouding
De schoonheidsspecialiste is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt tijdens de behandeling verstrekt, tenzij wettelijk verplicht tot openbaarmaking.
7. Aansprakelijkheid
Zenskin is niet aansprakelijk voor schade door onjuiste of onvolledige informatie van de cliënt over gezondheidsproblemen, medicatie, of activiteiten. Verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen in de salon valt buiten de verantwoordelijkheid van Zenskin.
8. Garantie
Zenskin biedt 7 dagen garantie op producten. Deze vervalt indien:
- Andere producten dan geadviseerd zijn gebruikt.
- Adviezen voor thuisverzorging niet zijn opgevolgd.
- Medisch advies niet binnen 5 werkdagen is opgevolgd.
- Producten niet volgens de gebruiksaanwijzing zijn gebruikt.
Producten kunnen binnen 7 dagen worden geruild, maar geld terug wordt niet geboden.
9. Beschadiging & Diefstal
Bij beschadiging van meubilair, apparatuur of producten door de cliënt, kan Zenskin een schadevergoeding eisen. Diefstal wordt altijd bij de politie gemeld.
10. Klachten
Klachten over een behandeling of product dienen schriftelijk binnen 5 werkdagen te worden gemeld. Zenskin reageert binnen 5 werkdagen. Bij een gegronde klacht zal de behandeling opnieuw worden uitgevoerd, tenzij dit voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden.
11. Gedrag
De cliënt dient zich volgens algemeen aanvaarde normen te gedragen. Bij herhaaldelijk ongepast gedrag kan toegang tot de salon worden geweigerd.
12. Recht
Op alle overeenkomsten is Nederlands recht van toepassing. In geval van interpretatie van deze voorwaarden, is de Nederlandse tekst leidend. De laatste gedeponeerde versie van de voorwaarden is van toepassing.
Website Disclaimer
Zenskin is niet aansprakelijk voor wat bezoekers op de website plaatsen in reacties. Reacties zijn de persoonlijke mening van de schrijver en weerspiegelen niet de standpunten van Zenskin. Bij onjuiste of onvolledige informatie op de website aanvaardt Zenskin geen aansprakelijkheid voor eventuele schade.